КОМПЕТЕНТНІСТНО-ОРІЄНТОВАНА МОДЕЛЬ УРОКУ НУШ Ірина ПОЗНЯК, Ольга РАГОЗІНА, Алла СОКОЛЕНКО учителі початкових класів, КЗ «Ліцей «Науковий» КМР»
МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОЄКТУВАННЯ ТА КОНСТРУЮВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ НУШ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Наталія ЗАЙЧЕНКО, Олександра АУЛІНА учителі початкової школи, КЗ «Ліцей «Лідер» КМР»
ЛІТЕРАТУРА ЯК МАЙСТЕРНЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ: ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НУШ Ярослав СИДОРЕНКО заступник директора з НВР, КЗ «ЛІЦЕЙ «ПЕРСПЕКТИВА» КМР»
КОМПЕТЕНТІСНО–ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОЄКТУВАННЯ ТА КОНСТРУЮВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ МИСТЕЦТВА В НУШ Лілія ІВАНЧЕНКО, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель мистецтва КЗ «Ліцей «Лінгвістичний» КМР»
КОМПЕТЕНТНІСТНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІДНА СУЧАСНОМУ УРОЦІ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НУШ Лариса БІЛА учитель музичного
мистецтва КЗ «Ліцей «Мрія» КМР»
ЛІНГАФОННИЙ КЛАС, ЯК ІНСТРУМЕНТ МОДЕЛЮВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В НУШ НА КОМПЕТЕНТНІСНІЙ ОСНОВІ Ганна ІЛЬЧЕНКО заступник директора,
учитель англійської мови КЗ «Ліцей «Лінгвістичний» КМР»
КОМПЕТЕНТНІСТНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ НУШ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРНЕТ РЕСУРСІВ Наталія ДАЦЕНКО вчитель англійської мови КЗ «Ліцей «Муніципальний колегіум» КМР»
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ Валентина
КАСЬЯНЕНКО вчитель англійської мови КЗ «Ліцей «Лінгвістичний» КМР»
ПРОЄКТУВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ З ТЕХНОЛОГІЙ Олена ШЕВЧЕНКО вчитель технологій, КЗ «Академічна гімназія КМР»
ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ: ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ ХІМІЇ В УМОВАХ НУШ Аліна МАЖАРА вчитель хімії та біології, КЗ «Ліцей «Науковий» КМР»
РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОЄКТУВАННЯ ТА КОНСТРУЮВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ В НУШ Тамара ВАСИЛЬЄВА вчитель української мови та літератури, англійської мови, КЗ «Ліцей «Науковий» КМР»
КОМПЕТЕНТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОЄКТУВАННЯ ТА КОНСТРУЮВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ НУШ Людмила ХАВРЮТА
вчитель географії та біології КЗ «Ліцей «Мрія» КМР»
ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО–ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ПРИ ПЛАНУВАННІ УРОКІВ НУШ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Інна ІВАНОВА
вчитель початкових класів, КЗ «Ліцей «Центральний» КМР»
ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИЗАЙН УРОКІВ МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Наталія ГЕЛАШВІЛІ вчитель початкових класів, КЗ «Преображенська гімназія КМР»
КОМПЕТЕНТНІСТНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОЄКТУВАННЯ ТА КОНСТРУЮВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ НУШ Алла
ПЛАТОН вчитель початкових класів КЗ «Ліцей
«Європейська освіта» КМР»
ПРОЄКТУВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ НУШ Тетяна ТИКУЛ вчитель англійської мови, КЗ «Ліцей «Європейська освіта» КМР»
НОВІ ТРЕНДИ В ОСВІТІ: ДИЗАЙН МИСЛЕННЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НУШ Вікторія НОВІКОВА вчитель англійської мови, КЗ
«Ліцей «Науковий» КМР»
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: КОНСТРУЮВАННЯ УРОКІВ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ Ірина МАКАРЕНКО заступник директора з НВР, вчитель хімії та біології КЗ «Ліцей природничих наук» КМР»
КОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ, ПРЄКТУВАННЯ ТА КОНСТРУЮВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ ГЕОГРАФІЇ Сергій КОХНО вчитель
географії, КЗ «Балашівська гімназія КМР»
СУЧАСНИЙ УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ Вікторія ЦЬОМА учитель української мови і літератури, КЗ «Ліцей «Центральний» КМР»
КОМПЕТЕНТНІСТНО ОРІЄНТОВНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОЄКТУВАННЯ ТА КОНСТРУЮВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ НУШ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Олександра ЧІПЛЯКА учитель зарубіжної літератури, КЗ «Козацька гімназія КМР»
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Ярослава БАЛАБАН вчитель англійської мови, КЗ «Преображенська гімназія КМР»
РОЛЬ УЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РІВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ДЛЯ КОЖНОГО Олена ДЕМʼЯНЕНКО, вчитель трудового навчання КЗ «Ліцей «Науковий» КМР»
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЕЛЕМЕНТ КОМПЕТЕНТНІСТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ Світлана ОБОДОВСЬКА вчитель біології, КЗ «Ліцей
«Науковий» КМР»
КОМПЕТЕНТНІСТНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОЄКТУВАННЯ ТА КОНСТРУЮВАННЯ СУЧАСНОГО УРОКУ НУШ Олена
ТИСЛЕНКО вчитель музичного мистецтва, КЗ «Великобалківська гімназія»
КАЗКА ОЛЕКСАНДРА МИХЕДА «КОТИК, ПІВНИК, ШАФКА» У ПРОГРАМІ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ НУШ: МОДЕЛЬ АНАЛІЗУ ТВОРУ Марія ЛАВРУСЕНКО вчитель української мови і літератури, КЗ «Ліцей «Науковий» КМР»
ТЕХНОЛОГІЯ «ЧИТАННЯ ТА ПИСЬМО ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ» Світлана БОЧКА вчителькa почaткових клaсів, КЗ
«Ліцей «Мрія» КМР»
ВИХОВАННЯ
СТІЙКОЇ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА УРОКАХ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ Оксана
ХАРЧЕНКО вчитель-дефектолог КЗ «Спеціальна школа №1» КМР»
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ФІЗИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ПЛАТФОРМИ LIVEWORKSHEETS Наталія ДОНЕЦЬ вчитель фізики, КЗ «Ліцей «Науковий КМР»
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ Алла ЛИМАРЕНКО вчитель української мови та літератури, «КЗ Ліцей «Науковий» КМР»
ОРГАНІЗАЦІЯ УСПІШНИХ УРОКІВ ВАРІАТИВНОГО МОДУЛЯ «ПЛЯЖНИЙ ВОЛЕЙБОЛ» Сергій ЖАДОВ учитель фізичної культури КЗ «Ліцей
«Лідер» КМР»
ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ Олександр ЖУРОВ учитель фізичної культури КЗ
«Ліцей «Лідер» КМР»
КОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО СУЧАСНОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ У КОНТЕКСТІ ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ Анна
НОВІКОВА вчитель математики, КЗ «Ліцей «Науковий» КМР»
Немає коментарів:
Дописати коментар