Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок – 2025. Разом до ПЕРЕМОГИ!

НУШ у нових реаліях: від освітніх втрат до успішних стратегій педагога

КОМПЕНСАЦІЇ ОСВІТНІХ ВТРАТ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ Інна КАРАТАЄВА, вчитель української мови та літератури, КЗ «Ліцей «Лідер» КМР»

СТРАТЕГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ В НУШ Оксана ЯШАН, вчитель початкових класів КЗ «Лелеківська гімназія КМР» Людмила ГОНЧАРЕНКО, вчитель початкових класів КЗ «Інноваційна гімназія КМР»

МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОЄКТУВАННЯ ТА КОНСТРУЮВАННЯ СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЧЕРЕЗ САМООЦІНЮВАННЯ ОСВІТНІХ ТА УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ НУШ Світлана ПАХОМОВА, канд. пед. наук, директор КЗ «Ліцей «Вікторія-П» КМР», Світлана КОЛЯДА, заступник директора з НВР КЗ «Ліцей «Вікторія-П» КМР»

Шляхи подолання освітніх втрат у початковій школі Лариса НАЗАРЕНКО вчитель початкових класів, КЗ «Ліцей «Вікторія-П» КМР»

НАЗДОГАНЯЄМО МАТЕМАТИКУ: ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ в НУШ Вікторія ОСІПОВА вчитель математики та інформатики, КЗ «Фортечна гімназія КМР»

ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Анна АНТАНЕСЯН вчитель початкових класів, КЗ «Академічна гімназія»

ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ У ПРИРОДНИЧІЙ ГАЛУЗІ  НУШ Галина САУКОВА вчитель біології та географії, КЗ «Ліцей «Лінгвістичний» КМР»

ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ НА УРОКАХ (ЗАНЯТТЯХ) МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Олена КАЛАШНІКОВА, вчитель музичного мистецтва КЗ «Ліцей «Мрія» КМР»

НУШ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ: СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ ДЛЯ ПЕДАГОГА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Олена ГАГА вчитель англійської мови та зарубіжної літератури, КЗ «Гімназія «Сучасник» КМР»

МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОДОЛАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ВТРАТ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ ТА ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ» Антоніна ОСТРОВСЬКА вчитель географії КЗ «Подільська гімназія КМР»

ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ В НУШ Ірина РОЖНОВА, Тетяна ПХІДЕНКО учителі початкових класів, КЗ «Ліцей «Науковий» КМР»

ПІДБІР МЕТОДИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ  Олена БЕЗКОРОВАЙНА вчитель математики КЗ «Ліцей «Науковий» КМР»

АДАПТАЦІЯ НУШ ДО НОВИХ РЕАЛІЙ: СТРАТЕГІЇ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ Олена ГУЦАЛО учитель української мови та літератури,  КЗ «Гімназія імені Олени Журливої КМР»

ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Валентина ЛИТВИНЕНКО вчитель початкових класів, КЗ «Преображенська гімназія КМР»

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АКТИВНОГО СЛУХАННЯ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СПРИЙМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ Катерина ШВЕЦЬ учитель української мови і літератури, КЗ «Ліцей «Мрія» КМР»

УСПІШНІ СТРАТЕГІЇ ПЕДАГОГА ПРИ ПОДОЛАННІ ОСВІТНІХ ВТРАТ Олена КРАВЧЕНКО  вчитель математики «Ліцей «Мрія» КМР»

КАРТИ ЗНАНЬ ЯК МЕТОД ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ Аліна ШЕВЧЕНКО учитель математики, КЗ «Великобалківська гімназія КМР»

ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТА ЗМІШАНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ НА УРОКАХ ФІЗИКИ В 7 КЛАСІ Анна ШВЕЦЬ вчитель фізики та інформатики, КЗ «Ліцей природничих наук» КМР»

ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЯК ЗАСІБ УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ УЧНІВ Михайло КОМАР вчитель математики, КЗ «Ліцей «Європейська освіта» КМР»

СТРАТЕГІЯ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ Анатолій ВИСОКІХ вчитель інформатики, КЗ «Преображенська гімназія КМР»

Немає коментарів:

Дописати коментар